zondag 27 juli 2014

Afvallen met Natasja, week 2

De 1e week zit erop en ik ben de koning te rijk !!!!
 
Na 1 week ben ik 3,4 kg afgevallen !!!!
Mijn buikomtrek is met 9 (!) cm afgenomen, mijn heupomtrek met 4 cm en zelfs mijn bovenbeen met 2 cm. En dat zonder te sporten, aangezien Pantea me dat de eerste 2 weken afgeraden had.
Fase 1 bestond uit 2 voorbereidingsdagen. N.a.v. de opties die ik gekregen had, heb ik gekozen voor 2 rijstdagen, omdat dat de beste resultaten zou opleveren.
De 2e dag kwam me bij de lunch de rijst mijn oren uit, maar aangezien het nog maar een halve dag was, kon ik mij daar toch goed overheen zetten. Het is per slot van rekening maar een korte periode.
 
De volgende ochtend kon ik beginnen met fase 2, de daadwerkelijke afvalfase. Aangezien je hier een behoorlijke lijst van voedingsmiddelen hebt, waar je uit mag kiezen, is dit helemaal geen probleem.
Echter ik zag wel op tegen de 4 liter water per dag.
Dat heb ik op de volgende manier opgelost: ik vul een 1,5 literfles 's ochtends met water. Deze moet gedurende de ochtend leeggedronken zijn. Hetzelfde doe ik voor 's middags. Aan het begin van de avond vul ik deze nog eens met 1 liter en dat drink ik dan gedurende de avond op.
  
Ik heb totaal geen hongergevoel en ook de 4 liter water drinken per dag gaat me heel goed af.
Ook de behoefte aan brood en kaas, wat ik toch wel erg lekker vind, heb ik tot op heden nog niet gehad.
 
Na 4 dagen zei mijn 15-jarige dochter dat ze al kon zien dat mijn buik minder werd. Ik dacht dat ze dat zei om mij te stimuleren, maar als ik de meetresultaten zie, dan heeft ze gewoon gelijk gehad !
En het mooie is, de huid van mijn buik lijkt zelfs strakker aan te voelen.
 
Kortom: als dit geen motivatie is om verder te gaan, dan weet ik het niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten